wtorek, 30 listopada 2010

Ostatnia odsłona...



Dzisiaj tylko na chwilę. Oto ostatnia, już IV odsłona zagadki.
Na zdjęciu widać fragment wykonanych/wykonanego ... No właśnie :)
Co z tego zrobiliśmy?
Pozbierajcie wszystkie elementy, odgadnijcie i dla utrudnienia odpowiedzi wysyłajcie mailem, nie będziecie się sugerowały odpowiedziami poprzedniczek. Mój adres kt.ilona@gmail.com Oczywiście komentarz pozostawiony pod postem będzie mile widziany:)

Banerek, który umieściłam poniżej wstawcie podlinkowany na pasku bocznym swojego bloga. Osoby nie posiadające go również serdecznie zapraszam.



Nagrodą będzie "Małe przydasiowe pudełko" wypełnione serwetkami do decoupage ( którym ostatnio jestem oczarowana), dwie stare karty z nutkami zdobyte przeze mnie na ostatnim jarmarku Dominikańskim oraz dwie niespodzianki jedna słodka druga wykonana własnymi rękami.
Zabawa potrwa do 15 grudnia. 16 spośród prawidłowych odpowiedzi wylosuję zwycięzcę.


Życzę szczęścia i myślę, że nie będzie trudno:)

Ściskam gorąco

5 komentarzy:

  1. fajne przydasie :)
    decoupage jakiś kiedyś popełniłam, teraz z dzieciakami będziemy robić bombki, aż jestem sama ciekawa co nam z tego wyjdzie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną wymyśliłaś zabawę :)
    Gdybym wygrała, miałabym idealny prezent na moje urodzinki :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Galaxia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomysł - ciekawe czy będzie trafiony :)
    pozdr ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawa, wielu chetnych, jedna nagroda.... mam nadzieje ze bede miala szczescie :) bardzo by mi sie przydalo bo zaczynam przygode z decoupage, jestes moja idolka bo twoje prace sa ... oszalamiajace. czekam na werdykt....Camilla

    OdpowiedzUsuń
  5. pobudza wyobraźnie, już skrobie maila, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń