niedziela, 6 czerwca 2010

Weekendowa wyprawa

Okolica w której mieszkam jest cudowna. Często jeździmy z rodzinką podziwiając piękne widoki.

Pogoda nas rozpieszcza cały długi week, wiec…Wczoraj po obiedzie rzuciliśmy łopaty i grabie w kąt i pojechaliśmy nad morze. Często tam spacerujemy z pieskiem, napawając się zapachem, promieniami słońca, szumem fal i piaskiem pod stopami. Uwielbiam to miejsce, jest inne niż wszystkie plaże. Piękna rzeczka wpływająca do wielkiej wody. Małe wysepki i wielkie kałuże w których pluskają się dzieci. Chowając się przed palącymi promieniami, lubię usiąść w cieniu drzew, rozkoszując się zapachem jaśminu i słuchając śpiewu ptaków, nad brzegiem rzeczki. Swoją drogą, nie mam pojęcia skąd w środku lasu wziął się jaśmin. Ale połączenie tego zapachu z zapachem konwalii… Poezja. Wszystkie zmysły szaleją, rozrywając duszę.

Ta wycieczka była wyjątkowa, ponieważ Labusia po raz pierwszy sama i bez przymusu weszła do wody. Szalała wśród fal usiłując je złapać:) Piękny widok, biorąc pod uwagę fakt, iż labradory kochają najbardziej na świecie wodę (i ludzi oczywiście), a Laba NIE. Kąpiel naszej pupilki zawsze kończyła się katastrofą. W jeziorze, morzu czy pod prysznicem, przeżywałam katorgi. Jedyna woda jaką uznaje to ta w misce lub w donicach ogrodowych.

Do wczoraj:) – i mam nadzieję, że tak już zostanie.


A to zdjęcia z weekendowej wyprawy.

DSCN1516Rotation of DSCN1531Rotation of DSCN1533DSCN1558Rotation of DSCN1554Rotation of DSCN1552 Rotation of DSCN1537Rotation of DSCN1550

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. mozr to miejsce gdzie mozna znalesc spokoj i zadume,wylaczyc sie calkowicie zapominajac o wszystkim ,pieknie mialas tego dnia az do pozazdroszczenia,nawet psina to zrozumiala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zdjecia przepiekne. Swietny wypad.
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! jak Ci zazdroszczę, że masz tak blisko do morza :) Ja "tylko" około 700 km :(
    Piękna okolica i piękne fotki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć a ja walczę ze skutkami podtopienia.A tak bym chciała trochę posłuchać morza....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne widoki!!!! Tylko pozazdrościc, ja uwielbiam szum morza, choc mam tak daleko, niestety....

    OdpowiedzUsuń